SzerTÁR Kereskedelmi Rendszer KabiNET Kereskedelmi Rendszer Summa számlázó rendszer
2017. december 13.

SzerTÁR Kereskedelmi Rendszer

Kis- és közepes méretű kereskedelmi egységek, bolt láncok készletvezetéssel és értékesítéssel kapcsolatos ügyviteli folyamatainak teljeskörű - számviteli előírásoknak megfelelő - kezelését biztosító szoftver rendszer.

A rendszer fejlesztésekor első számú célként tűztük ki magunk elé, hogy a program ideálisan ötvözze a felhasználóbarátságot és a sokoldalúságot, így a termékek vonalkódtechnikán alapuló nyilvántartásától a termékek értékesítéséig könnyen és gyorsan kezelhető, áttekinthető felületekkel segíti a kezelők munkáját és sok hasznos kimutatással támogatja a készletgazdálkodást, az üzletvezetést.

Kereskedelmi terület:

A SzerTÁR rendszert olyan kereskedelmi egységek, vállalkozások raktárkezelési, beszerzési és eladási folyamatainak kezelésére terveztük, melyek tevékenységére nagyobb részben a hagyományos, cikkelemes, mennyiségi termékkereskedés jellemző, másrészt az értékesítés zömében a feltöltött raktárkészletről történik. Ebbe a kategóriába tartozik a legtöbb kis- és közepes kereskedelmi vállalkozás. Ruházat, műszaki cikkek, dohánytermékek, édesség-, zene-, könyváruházak, sportszaküzletek, stb.

Ezen kereskedelmi egységeknél jellemzően egy adott termékkör forog, a termékek készleteződnek, és a kereskedő által megszabott szabályok szerint ismétlődően beszerzésre kerülnek. A kereskedések gyakran forgalmaznak bizományos formában, ugyanakkor nem jellemző az egyedi készlet tétel kezelés, azaz, az azonos termékek tulajdonságban megegyeznek és nem kell követni, hogy konkrétan melyik darab termék kitől, mennyiért és melyik vevő számára érkezett (az egyik labda olyan mint a másik, nem úgy, mint például egy bútorüzletben, ahol fontos tudni, hogy az adott széket melyik vevő rendelte.)

A rendszer főbb tulajdonságai:

  • Mérlegelt átlagáras készletvezetés
  • Korlátlan számú raktár kezelésének lehetősége
    • Alapértelmezett eladási raktárak elkülönülő kezelése (lehet felhasználóhoz rendelni raktárat, munkaállomáshoz rendelni raktárat, teljes rendszerhez rendelni raktárat)
    • Az eladásnál meg lehet adni az automatikus készletcsökkentés sorrendjét (Saját készlet csökkenjen előbb, azután a szállítói bizományos illetve fordítva , ezen kívül a raktárak csökkentési sorrendjét is be lehet állítani)
  • Vonalkód kezelés a termékazonosítás és adatrögzítés könnyebb és gyorsabb elvégzéséhez
    • Termék azonosítás, árellenőrzés, készletmozgások rögzítésének és a leltár elvégzésének a támogatása
    • Vonalkód címke nyomtatás
  • Korlátlan számú termék nyilvántartásának lehetősége:
    • Termékenként több szállító nyilvántartása, kiemelve az elsődleges szállítót
    • Vonalkód kezelés (termékenként korlátlan számú)
    • Gyűjtő termék (termék receptúra) és készletvezető termék kezelés
    • Web áruházhoz szükséges adatok nyilvántartása és exportálása (termék leírás, márkanév, méret, szín, kép)
  • Webáruház adatok automatikus frissítésének támogatása
    A PRGroup szerTÁR WebExport alkalmazás egy olyan folyamatosan futó program, mely beállított időközönként vagy konkrét időpontban naponta feltölti a webáruház termék adatait(termék adatok, árak, képek) a cél webhelyre FTP-n keresztül. A feltöltött adatok feldolgozását, a web adatok frissítését a webáruház szolgáltatója végzi.
  • Mobil adatgyűjtőn(PDA-n) rögzített eladási,bevételezési és leltári tételek feldolgozása a PRGroup Mobil szerTÁR PDA alkalmazás segítségével (vonalkód olvasóval ellátott adatgyűjtő szükséges)
  • Eladási árak ársoros kezelése (alapértelmezett ár, korlátlan számú vevői ársor)
  • Eladási árak és ÁFA kulcsok tömeges módosítási lehetősége
  • Szállítói bizományos készletek elkülönített kezelése (bizományos készletvezetés, szállítónkénti időszakos forgalmi elszámolás)
  • Vevői bizományos készletek elkülönített kezelése (bizományos készletvezetés, időszakos elszámoltatás, elszámoló számla készítés)
  • Korlátlan számú ügyfél kezelése
    • Ügyfelek egyszintű csoportosításának lehetősége
    • Ügyfél kedvezmény és jutalék kezelés (Fix és sávos kedvezmény %-ok, göngyölített vevői jutalék kezelés)
    • Ügyfélhez rendelhető ársor
    • Székhely cím, levelezési cím, számlázási cím nyilvántartása
    • Szállítási címek és telephelyek kezelése
  • Korlátlan számú szállító kezelése (egyszintű csoportosítási lehetőséggel)
  • Projektek kezelése
    • Bejövő- és kimenő készletmozgások projektekhez rendelése
    • Projekt analízis
  • Termékcsoportonkénti, időszakos egyszeres leltár
  • Készletmozgások (az összes készletmozgás kezelése szigorú számadású bizonylatokon keresztül történik)
    • Áru bevételezések
    • Többcélú (vonalkódtechnikával támogatott) eladási-számlázó modul
      • Egyszerű eladás,számlázás
      • Egyedi, összetett számlázás:
        • Terméktörzs nélküli egyedi számlázás (szolgáltatások, nem készletvezető cikkek, egyéb vállalkozói díjak)
        • Gyűjtő termékek (termék receptúra) számlázása
        • Gyűjtő terméklistában nem szereplő, egyedi összeállítású receptúra számlázása
        • Terméktörzsben szereplő cikkek számlázása
    • Árajánlat készítés
    • Szállítólevél kezelés (nettó/bruttó érték feltüntetésének lehetőségével, Nyitott/Kiszámlázott státusz kezelésével)
    • Raktárközi mozgások kezelése
    • Egyéb készlet csökkentő és növelő mozgások kezelése (pl.: Selejtezés, Kiadás saját felhaszálásra, ... stb. [tetszőlegesen bővíthető a mozgásnemek köre])
    • Vevői megrendelések kezelése
    • Szállítói megrendelések kezelése
    • Devizás bevételezés és eladás támogatás
    • Bizonylatok nyomtatás előtti megtekintésének lehetősége
    • Helyesbítő bizonylatok, számlák kiállítási lehetősége
    • Teljes készlet újraépítés funkció (a készlet újraépítése a bizonylatok alapján a kezdetektől).
  • Ügyfélhez rendelhető ársor
  • Székhely cím, levelezési cím, számlázási cím nyilvántartása
  • Szállítási címek és telephelyek kezelése
  • Listák, lekérdezések, kimutatások
    • forgalmi listák (cikkforgalmi karton, időszakos eladási listák , szállítói bizományos forgalmi elszámolás, mozgásnemenkénti forgalmi összesítő, ...)
    • árrés kimutatás
    • készlet kimutatások (Termékcsoportonkénti cikkelemes készlet kimutatás, raktárankénti készletérték kimutatás, ...)
    • partneri kimutatások (szállítói top lista, vevői top lista, vevők időszakos vásárlási értéke, ...)
    • lekérdezések exportálási lehetősége excel , html, szöveges állományokba
  • Kétszintű jogosultságkezelő alrendszer funkciókra lebontható hozzáférés kezeléssel
  • Adatmentések készítése kényelmesen

 

Szoftver csomagok, árak:

Alap rendszer                60 000 Ft + ÁFA
Tartalma:

  • Szoftver:
    • Microsoft SQL Server Express adatbáziskezelő szerver rendszer
    • szerTÁR szoftver
      • Alap terméktörzs kezelés
      • Gyűjtő termék (termék receptúra) és készletvezető termék kezelése
      • Vevő és szállító törzs kezelés
      • Vevői kedvezmény és jutalék kezelés (Fix és sávos kedvezmény %-ok, göngyölített vevői jutalék)
      • Alapvető készletmozgások kezelése
        (bevételezés,egyszerű eladás-számlázás, szállítólevél, árajánlat, raktárközi mozgások, egyéb készletmozgások)
      • Szállítói bizományos készletek kezelése
      • Vonalkód kezelő alrendszer
      • Termékcsoportonkénti, időszakos egyszeres leltár
      • Listák, lekérdezések
      • Biztonsági mentések készítésének alrendszere
      • Jogosultságkezelő alrendszer
  • Szolgáltatás:
    • adatbázis szerver egyszeri telepítése
      (kiszállási díj Győrben ingyenes, vidékre 120 Ft + 27 % Áfa/km)
    • 1 db szerTÁR Kereskedelmi Rendszer licensz
      (tartalmaz 2 db kliens licenszt, tehát kettő gépen használható)
    • 6 hónap szoftver támogatási és frissítési szolgáltatás:
      (hibajavítás, a rendszer üzemeltetése során keletkező adatrögzítési, kezelési hibák elhárításában való közreműködés, tanácsadás, üzemeltetői jellegű telefonos segítségnyújtás, rendszer új verzióinak, frissítéseinek biztosítása, törvényi követés, azaz a rendszer hatályos jogszabályoknak megfelelő működésének biztosítása)
    • Egyszeri oktatás a helyszínen, kézikönyv

Kiegészítő szolgáltatások:

  • Szoftver támogatási és frissítési szolgáltatás(a 6 hónap alap szolgáltatás lejárta után):
    5 000 Ft + ÁFA / hónap
    (hibajavítás, a rendszer üzemeltetése során keletkező adatrögzítési, kezelési hibák elhárításában való közreműködés, tanácsadás, üzemeltetői jellegű telefonos segítségnyújtás, rendszer új verzióinak, frissítéseinek biztosítása, törvényi követés, azaz a rendszer hatályos jogszabályoknak megfelelő működésének biztosítása)

Kiegészítő/Választható modulok árai:

PRGroup szerTÁR WebExport alkalmazás 25 000 Ft + ÁFA
PRGroup Mobil szerTÁR PDA alkalmazás alap licensz ár, tartalmaz 1 adatgyűjtő licenszt 30 000 Ft + ÁFA
Eladási árak ársoros kezelésének alrendszere 5 000 Ft + ÁFA
Egyedi, összetett számlázás (receptúrát és egyedi tételösszevonást is kezelő) 10 000 Ft + ÁFA
Vevői bizományos készletek kezelésének alrendszere 10 000 Ft + ÁFA
Egyszerűsített vevői megrendeléseket kezelő modul 5 000 Ft + ÁFA
Egyszerűsített szállítói megrendeléseket kezelő modul 5 000 Ft + ÁFA
Projekt kezelés és analízis 10 000 Ft + ÁFA
Tömeges eladási ár / ÁFA kulcs módosító modul 5 000 Ft + ÁFA
Export számlázó modul 10 000 Ft + ÁFA

 

 

Rendszer követelmények
Minimális hardverigény (kliens)
PII Cel 500 Mhz,
128 Mb RAM,
1024x768 képernyő felbontás
Ajánlott hardver (kliens)
PIII 800 Mhz,
256 Mb RAM,
1024x768 képernyő felbontás
Ajánlott hardver (szerver)
PIV 1.6 Ghz,
512 Mb RAM

Operációs rendszer
Windows 98/NT/2000/XP/Vista/Windows7

Adatbázis kiszolgáló
MS SQL Server 2005/2008
MS SQL Server Express 2005/2008

A hónap kérdése
Használna-e Ön WEB alapú számlázó vagy raktári készlet nyilvántartó programot?



Válasz elküldése  Eredmények
Keresés